Časté dotazy
VÝMĚNA & VRÁCENÍ
Kolik stojí vrácení nebo výměna?
Vůbec nic, vše hradíme my.
Co dělat, když chci zboží vyměnit nebo vrátit?
Stačí vyplnit kontaktní formulář, který naleznete ZDE. Po zpracování formuláře Vám zašleme informace s dalším postupem.
Co s původním zbožím, když požádám o vrácení/výměnu?
Zboží s číslem Vaší objednávky zabalte zpět do obalu, ve kterém se po cestě nepoškodí. My Vám pošleme na email identifikační štítek od ZÁSILKOVNA, který nalepíte na zásilku. Takto označený balík odneste na nejbližší výdejní místo společnosti ZÁSILKOVNA (výdejní místa naleznete ZDE).
Za jak dlouho obdržím zboží z reklamace nebo výměny?
Zboží Vám odešleme hned po odsouhlasení výměny artiklu nebo oznámení reklamace, tedy do 1-2 pracovních dnů.
Kdy mi budou vráceny peníze na účet?
Peníze zasíláme zpět na účet hned po obdržení vráceného zboží.
Bude mi vrácená celá částka za vrácené zboží?
Ano, částku vrátíme v plné výši tak, jak je uvedeno na dokladu.
DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
Kdy dostanu své zboží?
Dodací lhůta záleží na typu zboží. Standardně dodáváme zboží do 1-2 pracovních dnů. U zboží, které je zrovna vyprodané, ale na cestě k nám na sklad, je dodací lhůta delší. Informace o doručení, naskladnění je vždy u každého artiklu. Objednávku odesíláme vždy kompletní, tak aby u Vás byla do 5 pracovních dnů.
Jaká je cena dopravy?
Objednávku nad 500,-Kč Vám doručíme zdarma. U objednávek do 500,-Kč se mrkněte SEM, kde najdete ceník přepravců.
Kde mohu sledovat svou objednávku?
Na svém COXES účtu můžete sledovat pohyby Vaší objednávky. Jakmile ji předáme kurýrní společnosti, dostanete e-mail, kde najdete číslo zásilky s odkazem pro sledování.
Převzetí zásilky od kurýra.
Všichni naši přepravci doručí objednávku na Vámi zvolenou adresu v dopoledních hodinách. Těsně před doručením se Vám ozve kurýr, že je poblíž uvedené adresy. U přepravce ZÁSILKOVNA Vám bude doručena SMS s časem a kódem, kdy si můžete objednávku vyzvednout na zvoleném výdejním místě.
PLATEBNÍ METODY
Je bezpečné platit na stránkách platební kartou?
Ano, veškeré Vaše údaje jsou zadávány do zabezpečovacího platebního systému Go-Pay.
AKČNÍ CENY A DALŠÍ SLEVY
Vztahují se slevové kódy na již zlevněné zboží?
Ne, slevové kódy jsou platné pouze na zboží, které není nijak zlevněno nebo ve výprodeji.
Kam mám zadat slevový kód?
Slevový kód zadejte na konci Vaší objednávky, do kolonky „slevový kód“.
VYPRODANÉ ZBOŽÍ
Naskladní se zboží, které je vyprodané?
Záleží na typu zboží. U zboží, které je na cestě bude pozdější datum doručení. Zboží, které již bylo staženo z webu je už beznadějně vyprodané, ale rádi daný artikl prověříme na základě Vašeho přání. Stačí nás kontaktovat vyplněním formuláře ZDE a obratem se ozveme.
OBJEDNÁVKY
Mohu svoji objednávku stornovat?
Ano, stačí nám poslat e-mail s ID objednávky a s Vaším jménem, poté zásilku stornujeme.
Dostanu potvrzení o správném ukončení objednávky?
Ano, při správném odeslání objednávky Vám bude doručený e-mail s rekapitulací. Pokud tomu tak není, je třeba nás neprodleně kontaktovat (doporučujeme zkontrolovat ještě nevyžádanou poštu, SPAM).
Mohu svoji objednávku zpětně upravit?
Zajisté, napište nám svůj požadavek s ID objednávky. My jej následně upravíme dle Vašich požadavků.
Můj učet na COXES
Co mám dělat, když jsem ztratil/a heslo?
Stačí kliknout na odkaz „Zapomenuté heslo“ a obratem Vám bude vygenerováno nové, které bude zaslané na uvedený email.
Mohu zrušit newsletter?
Ano, pokračujte ZDE, kde vyplníte potřebné informace a pak už stačí jen „odeslat“. Na e-mail Vám bude zasláno potvrzení o odhlášení z newsletter.